August 21, 2006

127日的分手就有127颗心在痛

不知不觉已经那么久
我呆在这没有你的冰河之中
只是回忆不断在重播
已经冻结的爱也不会再暖和
把握很好说的沉默
我犹豫着还要不要,承认我放不开手

127日的分手就有127颗心在痛
一天一点然后会教会,我怎么能够忽略你感受
你用多少眼泪才找到离开我的理由
也许一直容忍的都是你
因为温柔而为祸,犯下的错

眼中只有你美丽身影
而独自搜寻所有关于你的消息
就算是我已经往前走
我也徘徊在所有美好往事左右
我的心已死去好久
就在你不再爱我的那一天停止跳动

127日的分手就有127颗心在痛
一天一点然后会教会,我怎么能够忽略你感受
你用多少眼泪才找到离开我的理由
也许一直容忍的都是你,
因为温柔而为祸,犯下的错
how we end up here
You know it's funny
I just miss you so much
I still remember holding you kissing you
I wish I could just see you right now lying in my arms
Baby I'm waiting for you
Please just come back to me
I love you

127日的分手留下一个好想你的我
一天一页让时间证明,忘记你是我做的假动作
我用了多少的寂寞了解你离开的理由
我没有能挽回你的权力
除非你能了解我,心有多痛


오랜만이라는 인사도 나답지 않은 어색한 그 말투도
那久违的问候 不像平时的我的那不自然的语气

잘 지냈냐 묻는 안부도 그토록 가까웠던 우리완 다르죠
过得好吗的那句问候 跟曾经那样靠近的我们不一样了吧

모르고 지내나 봐요
大概是一直不知道吧

이토록 힘겨운 나를 그대는 모르겠죠
这样累的我 你不知道吧


난 아직까지 부족하죠 그대를 잊기에는
我到现在还是不足吧 在忘记你的时候

이렇게도 이기적인 날 잘 떠난 거죠 잘 잊은 거죠
也还是这样自私的我 当初离开是对的吧 忘记也是对的吧

견뎌보고 또 참아내고 잊어도 볼게요
试着承受 试着忍耐 也会试着忘记

내 어리석은 가슴과 두 눈이 더 이상 그댈 찾지 못하도록
为了让我傻傻的心以及双眼再也找不到你


내 두 눈은 그대만을 보고
我的双眼 只看着你

나의 두 귀는 그대 소식만을 듣죠
我的耳朵 只听到你的消息

바보 같은 나의 두발은
像傻瓜一样的我的双腿

아무리 타일러도 움직이지 않죠
无论怎样劝也一动不动

내 가슴이 멈췄나 봐요
我的心跳大概停止了吧

헤어지던 그 시간 그 자리에 멈춰 섰죠
在分手的那个时间那个地方停止了


난 아직까지 부족하죠 그대를 잊기에는
我到现在还是不足吧 在忘记你的时候

이렇게도 이기적인 날 잘 떠난 거죠 잘 잊은 거죠
也还是这样自私的我 当初离开是对的吧 忘记也是对的吧

견뎌보고 또 참아내고 잊어도 볼게요
试着承受 试着忍耐 也会试着忘记

내 어리석은 가슴과 두 눈이 더 이상 그댈 찾지 못하도록
为了让我傻傻的心以及双眼再也找不到你


how we end up here
You know it's funny
I just miss you so much
I still remember holding you kissing you
I wish I could just see you right now lying in my arms
Baby I'm waiting for you
Please just come back to me
I love you


하루 지나 또 하루하루 난 그대로겠죠
一天过了 又一天一天 我还是那样

이렇게도 바보 같은 난 몇 년이 가도 그대로겠죠
即使这样 像傻瓜一样的我无论过多少年还是那样吧

삼켜보고 또 꺼내보고 울어도 보겠죠
试着压抑 试着抹去 也试过哭泣

내 바보 같은 가슴은 아직도 그대가 없다는 걸 모르고 있죠
我傻瓜一样的心到现在 也还不知道我已经失去你了吧

Ok, this is a song that i like now. I still dun noe how to pronounce the whole song. Jus enjoying the song whenever i wan. Feel that this song realli say a lot abt things in life. Lke love... Anyway, i bold the words i tink i shld tok more abt. Mine is like 23 days. So i m suppose to have 23 hearts that is at pain? No, i m realli alrite. Jus that the happi moments jus refuse to go. The time when we go out. The first time i see her. The time when i tell her i like her. The time when we go out for our first date. The time when she hurt my heart. All these jus couldnt go away from my brain. They are as if stored in the permanent part of my brain. It is like you will nvr forget your own name, unless u are suffering from amnesia. Hai, i m trying veri hard le. But how? How? How? Hai, time should slowly wash them away......

LoVe 宇

No comments: